چرا ابزارهای DIY توسط بازار رد شد؟
در حالی که 70 درصد از وب سایت ها توسط توسعه دهندگان، سازمان، و مترجمان آزاد ساخته شده است، تنها 3 درصد از وب سایت ها توسط کوچک کسب و کار با ابزار DIY خود خدمت می کنند مانند Squarespace در، WIX، و Weebly ساخته شده است. مدل DIY به سختی می تواند در بازار وب سایت ساختمان ایجاد کند، به رغم ظهور ویژگی های بیش از یک دهه.
شرکت های پلت فرم، سازمان های تولیدی هستند که از لحاظ نقشه ها و ویژگی ها و امتیازات فکر می کنند.
در حالی که برخی از وبسایتها ساده هستند و هر کاربر میتواند به سرعت با ابزارهای DIY موجود سازد، بسیاری از وبسایتهای کسب و کار بسیار پیچیده هستند و توسط تیمهای داخلی و یا سازمانهای دیجیتال برای صدها هزار دلار ساخته میشوند. یا میلیونها و بسیاری از کسب و کارهای کوچک فقط نمی خواهند یاد بگیرند که چگونه از ابزارهای DIY استفاده کنند، یا به آن اهمیت نمی دهند و یا وقت ندارند. آنها ترجیح می دهند در روز تجارت روزانه خود تمرکز کنند. بازاریابی دیجیتال استعداد یا علاقه آنها نیست. (منبع: medium.com)
اسکات جیمز
برای لینک فیس بوک و توییتر حساب های خود را، باز کردن برنامه نمایش مشخصات عمومی بر روی تلفن و یا قرص خود را، و تب مشخصات در گوشه پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.
اوون کریست
برای لینک فیس بوک و توییتر حساب های خود را، باز کردن برنامه نمایش مشخصات عمومی بر روی تلفن و یا قرص خود را، و تب مشخصات در گوشه پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.
ادنا واتسون
برای لینک فیس بوک و توییتر حساب های خود را، باز کردن برنامه نمایش مشخصات عمومی بر روی تلفن و یا قرص خود را، و تب مشخصات در گوشه پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.